Turundustegu 2011 konkursile esitati rekordarv töid

16. veebruar, 2012

best_marketingAasta Turundustegu 2011 konkursile laekus rekordiliselt 33 tööd, mille hulgast žürii valib 28. veebruaril välja finalistid, kelle ettekandeid näeb 16. märtsil turunduskonverentsil Password, kus selgub ka Grand Prix võitja.


Aasta Turundustegu 2011 tiitli pärast hakkavad võistlema (tähestiku järjekorras):

1. Asko ja Sotka turunduskontseptsiooni uuendus

2. Balbiino Fitness jogurtijäätise lansseerimine
3. Balbiino Lumemarja jäätise re-lansseerimine
4. EASi ja Marketingi Instituudi Ekspordirevolutsioon
5. EASi Läti sihtturu kampaania “Kultuuripuhkus 2011” 
6. Eesti Ekspressi ja Eesti Päevalehe digilehed
7. Estonian Airi kevad- ja sügiskampaania 2011
8. Imeline Ajalugu ajakirja lansseerimine
9. Julianus Inkasso kampaania “Kontrolli, kellega äri teed!”
10. Katusekino lansseerimine
11. LHV Panga brändikampaania
12. Lihatoodete sarja “Jussi” relansseerimine
13. Maalehe kampaania “Lauluga maale”
14. Maks & Moorits kampaania “Parem toit, parem elu”
15. Must Kuup Helsingi Raamatumessil 2011
16. NETI 15 juubelikampaania
17. Online mänguportaali PAF lansseerimine
18. Premia kampaania “55 aastat Eesti jäätist”
19. Prisma Hinnagarantii
20. Rimi kliendikaardi lansseerimine
21. RSA ja SEB koostöö lansseerimine
22. SEB Heategevusfondi kampaania vanemliku hoolitsuseta laste heaks
23. SEB Mobiilipanga turuletoomine
24. Somersby siidri lansseerimine 
25. Sotsiaaldemokraatliku Erakonna kampaania “Hoolimise jõud”
26. Swedbanki kampaania „Punkt – preemiaprogramm”
27. Tallinn 2011 Geriljakino
28. Telia Sonera ühisbrändingu lansseerimine (EMT+ Elion)
29. Tere Natural jogurtisarja lansseerimine
30. Triobet Open 2011
31. USS Security kaubamärgi lanseerimine 
32. Valio Kuninga Gouda kampaania “Maitse!”
33. Viru hotelli muuseum

Aasta Turundustegu 2011 žüriisse kuuluvad:

 

1) Leiburi juhatuse esimees, Aasta Turundustegu 2010 Grand prix võitja Asso Lankots 
2) Reklaamiagentuuri The Division strateegiline planeerija ja partner Urmas Lilleorg
3) Meediaagentuuri MediaCom tegevjuht Janeck Uibo
4) Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juhataja ja lektor, maj. doktor Andres Kuusik
5) Nordea Panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Piret Reinson
6) Estraveli turundusdirektor Mari-Liis Rüütsalu
7) Kommunikatsioonibüroo Powerhouse juhataja Janek Mäggi
8) Eesti Energia turundusdirektor Ranno Pajuri
9) ADM Interactive loovjuht Erki Peinar

Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuhtHando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta).

NB! Finalistide ettekandeid näeb 16. märtsil Passwordi turunduskonverentsil Nokia Kontserdimaja laval, kui žürii valib koha peal Grand Prix võitja.

Vaata Password 2012 kava ja registreeru siin!

20. märtsil ilmub Äripäeva vahel välja mahukas, 12-leheküljeline Passwordi erileht, mis annab põhjaliku ülevaate Eesti turunduse parimatest.

Konkursi Aasta Turundustegu 2011 reeglitega saab tutvuda siin.

Eelmisel aastal osales Turundustegu konkursil 32, üle-eelmisel 24 kampaaniat.