Tallinn Marketing Week – turundusnädal kuhu kõik saavad tulla!
Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab ka tänavu 16.-20. mail Eestis rahvusvahelise ambitsioonika turundusnädala, kus viie päeva jooksul saab osaleda kümnel erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril Tallinki sadamas seisvatel laevadel. Laval on üle kolmekümne turundusprofi nii kodu- kui välismaalt. Sellel aastal üllatame osalejaid uudse TURUNDUSKRUIISI väljasõiduga, mille jooksul on oodata sisutihedat seminariprogrammi ja networking workshopi koos meelelahutusega.
Sind ootab ees:
- 5 päeva täis turundust
- 10 rahvusvahelist seminari põletavatel turunduse teemadel
- Laval on 30 kodumaist ja rahvusvahelist turunduspraktikut
- 100 uut ideed, mida koheselt praktikas rakendada
- Sisutihe ja üllatusi täis TURUNDUSKRUIIS.
Seminarid:
- Rahvuse brändimine – 16. mail kell 12, Tallinki laev Victoria I, kestab 2h
- Mõjuliidrite kampaaniad – 16. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Shopper marketing – 17.mail kell 12, Tallinki laev Romantika, kestab 2 h
- Sotsiaalne müük – 17.mail kell 15, Tallinki laev Romantika, kestab 2 h
- Müügi kiirendus– 18. mail kell 12, Tallinki laeval Victoria I, kestab 2 h
- Andmepõhine turundus – 18. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Design thinking – 19. mail kell 10, Tallinki laev Baltic Queen, kestab 1,5 h
- Narratiiv mitmel ekraanil – 20. mail kell 12, Tallinki laev Victoria I, kestab 2 h
- Inspireerivad trendid – 20. mail kell 15, Tallinki laev Victoria I, kestab 2h
- TURUNDUSKRUIIS – 19. mail kell 12 – 22 (00), Tallinki laev Baltic Queen
Vaata kogu programmi ja kõiki esinejaid siit!
Esinejad:
- Dr Nikolaos Dimitriadis, Sheffield’i ülikooli juhtimise instituudi arendusdirektor ning kaasomanik ettevõttes DNA Communications (GRC)
- Scott Thwaites, EMEA partner ja tegevjuht, Twitter (UK)
- Mikael Lauharanta, COO, Smarp (UK)
- Lars-Ola Nordqvist, Comvision asutaja ja tegevjuht (SWE)
- John Kennedy, Hubspot esindaja ja Neuner + Kennedy konsultatsioonibüroo asutaja (SWE)
- Maciej Jakubowski, IBM Global Business Services Associate partner ja interaktiivse kogemuse juht (POL)
- Peteris Žimants, Pure Chocolate tegevjuht (LAT)
- Marius Ivanovas, HTTPOOL Euroopa Tulemusdivisjoni juht (LTU)
- Jarno Malaprade, Liki Solutions Ltd mobiilsete teenuste arendusdirektor (FIN)
- Natalja Penkina, Studio of Applied Communications NATA asutaja ja juht (RUS)
- Juri Fedulov, LumoLink tegevjuht (RUS)
- Alessandro Nanì, Balti Filmi- ja Meediakooli ristmeedia lektor, transmeedia produktsiooni firma Bloomingfern juht ja asutaja (ITA)
- Allan Martinson, COO, Starship Technologies (EST)
- Indrek Laul, Estonia Klaverivabrik nõukogu esimees ja ainuomanik (EST)
- Paul Kristjan Lilje, Eesti riigi brändi juht / EAS (EST)
- Indrek Maripuu, Neitsijärve Loovusait juhtiv partner (EST)
- Dagmar Mäe, filmi- ja reklaamiproduktsiooni ettevõtte Allfilm produtsent/ristmeedia produtsent (EST)
- Moonika Kiop, Creatumi tegevjuht ja partner (EST)
- Matis Metsala, HTTPool Baltics Eesti esinduse juht (EST)
jpt.
Osta pilet www.tallinnmarketingweek.com
Ühe seminari soodushind on 79€+km, mis kehtib kuni 27.märtsini.
Alates 28.märtsist on seminari hind 99€+km.
Turunduskruiisi hind on 199€ + km.
Club One kliendikaardi soodustus üksikpiletile on 10%.