Sisuturunduse seminari kavasse lisandus Soome sisuturunduse ekspert
17. mail Tallinnas Blissis toimuva Best Practice sisuturunduse seminari esinejate hulka lisandus meediafirma Aller Media müügijuht Kairi Mänd.
Kairi Mänd räägib sisuturunduse seminaril, kuidas luua sulanduvat reklaami (native advertising) nii, et nii lugejad kui reklaamija oleksid rahul ja toob näited Aller Media Soome tööst.
Kairi Mänd on viimased 6 aastat elanud Soomes ning töötab hetkel Eesti piirkonna müügijuhina meediaettevõttes Aller Media Oy. Enne Aller Media meeskonnaga liitumist tegi ta projektidirektori tööd sisuturundust ja sulanduvat reklaami arendavas ettevõttes Calcus.Com. Varasemalt on ta töötanud peamiselt müügialal firmades nagu Opteam, Habita LKV, Royal Ravintolat ja KW Bruun Baltic.