Selgusid BRUNO 2010 võitjad
Design Management kategoorias osutus võitjaks Kadarbiku köögivili OÜ. Zürii hindas perefirma viimase 3. aasta saavutust disaini rakendamisel. Kõrgeimad punktid andis zürii järgmistes valdkondades: korporatiivne identiteet, tootmine, pakend, müügiedendus, kasutajakogemus.
Zürii poolt leidis äramärkimist Balteco AS, pikaajalise ja oskusliku disainjuhtimise rakendamise eest.
Parima tootedisaini kategoorias osutus võitjaks Veiko LIIS. Voldikkann kilepiimale kannab endas sõnumit ökoloogilisest tarbimisest. Kann on tehtud ümbertöödeldavast PP-plastist. Voldikkann on praktiline, kasutajasõbralik ja leidnud oma tarbjaskonna.
Parima disainiprojekti kategoorias võitis Maarja MÕTUS. “Võru ’82 & Tartu tossude tagasitulek” on nostalgiline tagasivaade kaheksakümnendatesse. Võru ’82 on kodumaine kaubamärk, järeltulija legendaarsetele botastele, mida toodeti Võrus aastast 1982. Jalatsikollektsiooni kuuluvad värskendatud disainiga botased ja tenniskingad.
Tunnustust leidsid disainerid Anton Koovit, Margus Triibmann, Andres Uibomäe, Kadri Paloveer, konkursile esitatud tootedisaini tööde eest. Reklaamiagentuur Divisjon leidis äramärkimist disainiprojekti kategoorias, Estonian Airi lennuki “TALLINN 2011 sõnumiviija” disaini eest.
BRUNO ’10 nominentide töödega saab tutvuda Arhitektuuri- ja Disainigaleriis (Pärnu mnt 8).
Eesti disaini auhind BRUNO anti välja juba kolmandat korda. Auhind on nime saanud disainikateedri rajaja prof Bruno Tombergi järgi.
Loov Eesti õnnitleb võitjaid ja soovib kõigile ideedeküllast sügist!