PESAs alustavad teekonda 12 uut tooteprojekti
Loov Eesti tootearendusprogramm PESA alustab järgmisel nädalal kolmanda hooajaga, pakkudes nõustamist nii tootearenduse, turunduse, disaini kui ka äriplaani aspektist. PESAsse laekus kokku 28 avaldust üle Eesti ning komisjon valis programmiga liitumiseks välja 12 tublimat projekti. Vastuvõetud kandidaatide hulgas oli meeskondi nii Tallinnast, Pärnust ning Tartust, kuid soovijaid leidus ka väljaspoolt Eestit resideeruvatelt tooteideede autoritelt.
PESA projektiideede hulgas oli näiteks tekstiilidisaini, jalatsibränd, tarbemööblit, nutikaid IT-ga integreeritud tootelahendusi ning luksuslikke nahkaksessuaare.
PESA tootearendusprogrammi juhendavad tuntud koolitajad sh. Anu-Mall Naarits (Eesti Marketingi Instituut), Indrek Maripuu (Arendussahtel) ja Sixten Heidmets (EKA). Projektimeeskondadele on toeks personaalsed ettevõtlusmanagerid.
Üheksa kuud kestev programm koosneb viiest etapist ning programmi lõpuks on seatud eesmärk tooteid Eesti turul müüdavaks arendada ja omada eksporditurgudele sisenemiseks juba esimesi reaalseid kontakte.
PESA programm alustab 9-kuulise koolitustsükliga ning lõpeb 2014 suvel iga-aastase väljapaneku ning rändnäitusega.
Inspiratsiooniks: PESA tootearendusprogrammi 1. lennu 2011/2012 kataloog ja PESA tootearendusprogrammi 2. lennu 2012/2013 kataloog
Fotol 2012/2013 aasta vilistlane Ene Raud “Linnupette” lusikatega