PESAkate esimene demopitch
Loov Eesti PESA asukad said täna võimaluse asjatundjatele oma tooteid tutvustada. Esindusliku paneeli ees käis 9 julgemat.
Kes on Sinu peamine konkurent? Kas selle hinnaga keegi ostaks Su toodet? Kellele see täpselt mõeldud on? Kas olete endale juba tootja leidnud? Olete mõelnud oma toodet pakkuda ka välismaal? Kuidas see transporditav on? Milline on pakend? Mida te oma ettevõtte arenguks vajate?
Andrei Korobeinikul (EstBAN), Anu-Mall Naaritsal (Marketingi Instituut), Triin Oppil(Norden),Helen Piiril (Tallinna Loomeinkubaator) ja Erki Varbolal (EAS) jätkus hulganisti nii küsimusi kui ka asjalikke nõuandeid.
„Keskendu esitlemisel meeskonnale, näita, et just Sinu meeskonnas on parimad inimesed, kes seda toodet arendavad. Sul võib olla palju ideid, kuid vali neist tutvustamiseks 1 ja keskendu sellele. Näita kuidas klient hakkab Sinu toodet kasutama. Ja ära unusta ütlemast, mida Sinu projekt arenguhüppeks vajab,“ võttis äriingel Andrei Korobeinik soovitused kokku.
PESAkatega algusest peale koos olnud Anu-Mall Naarits tõdes, et veidi rohkem kui poole aastaga on PESAkad väga palju arenenud. „Ärge kaotage lootust, kui aastaga veel kõik päris valmis pole, kahe aastaga saab tavaliselt selgema pildi,“ julgustas ta.