PESA tootearendusprogramm ootab avaldusi!

17. juuli, 2012

loovpesa_colorLoov Eesti kutsub alustavaid loomeettevõtjaid liituma Eesti esimese virtuaalse tootearenduskeskkonnaga PESA, kus Eesti juhtivate konsultantide abil aidatakse ideest vormida läbilöögivõimeline toode. Esimene lend lõpetas programmi sellel kevadel ning avaldusi 2012 sügisel startivasse programmi ootame 5. septembrini.

 

Oled oodatud PESAga liituma, kui tunned, et toote turuletoomiseks jääb üksi jõudu väheseks ja oled valmis koos uue innovaatilise keskkonnaga arenema. Oodatud on eelkõige loomevaldkonna tooted üle Eesti, sest virtuaalse keskkonna eelis on sõltumatus asukohast.

 

PESAs valminud toodete hulgast võib leida nii nupuka lahendusega mööblit, ilusaid ja praktilisi rõivakollektsioone, kvaliteetse disainiga aksessuaare, kui ka arendavaid mänge. PESA tootearendusprogrammi esimese lennu 2011/2012 lõpetajate toodetest loodi rändnäitus, mida sai külastada Tallinnas ja Pärnus, huvitujaid ootame kaema veel Viljandisse ja Tartusse.

PESA on Eestis ainulaadne virtuaalne tootearenduskeskkond, mille vahendusel on võimalik saada tugiteenuseid oma tooteidee arendamiseks. Professionaalsed koolitajad nagu näiteks Anu-Mall Naarits (Eesti Marketingi Instituut) ja Indrek Maripuu (Arendussahtel) ning mentorid nõustavad ja suunavad toote arendamist, üheskoos kaasatakse eri valdkondade eksperte. PESA keskkonda on koondatud info ettevõtlusest, tootearendusest, investeeringutest ja turundusest ning PESA teenused on keskkonnaga liitunutele turuhinnast soodsamad.

PESA tootearendusprorgamm kestab 1 aasta, programmi on võimalik pääseda kuni 20 tooteprojektil. Programmi esimese aasta lõpuks on seatud siht 50% tooteid Eesti turul müüdavaks arendada ja omada eksporditurgudele sisenemiseks juba esimesi reaalseid kontakte.

Avalduse leiad PESA veebiaadressilt http://pesa.looveesti.ee/. Täidetud avaldus saada enne 5. septembrit aadressile mariliis@looveesti.ee

PESA:
P – proovi oma tooteidee vastupidavust virtuaalses arenduskeskkonnas
E – eristu oma konkurentidest
S – sihi õigeid kliente
A – avasta uusi turge ja ekspordivõimalusi