Pärnu Turunduskonverents “Kas klient on rumal?” kutsub osalema
17-18. mail toimub järjekordne Pärnu Turunduskonverents, mis on määratlenud ennast juba valdkonna ühe verstapostina. MTÜde, kultuuriasutuste ja koolide tarbeks on korraldajad taas välja pakkunud soodushinna.
Aare sõitis linna teise otsa, et ära tuua TASUTA (tegelikult panga krediitkaardiostudega kinni makstud) kõrvaklapid, mille hind ei ületa 10€.
Samal nädalal ostis Aare uue 900-eurose fotoaparaadi. Ta vaatas seda poes ja teadis, et sama aparaat on kesklinnas olemas 30€ odavamalt. Aga tal oli juba masin näpu vahel ja ta ei viitsinud linna sõitma hakata.
Kas Aare on rumal? 10 pärast viitsib ja 30 pärast ei viitsi?
Tallinna ühes viisakas, aga mitte tipprestorani menüüs on 29-eurone eelroog. Selgus, et seda pole aasta jooksul kordagi tellitud. Kas omanik on rumal? Tuli aga välja, et selle eelroa menüüsse lisamise hetkest on keskmine tellimus restoranis kasvanud pea 2€ võrra, hindu muutmata. Kas klient on rumal?
Turundajal on palju suuri küsimusi, millega maadelda. Kuidas saavutada, et klient ei ostaks pelgalt hinda? Kuidas eristuda? Kuidas saavutada juhtkonnas oma lahenduste mõistmist?
Klient ei ole rumal (hea küll, mõni ikka on ka). Oleme harjunud inimeste otsustest kui üldiselt ratsionaalsetest mõtlema, aga nad pole seda. Sinu kui turundaja omad ei ole ka. Meie aju teeb meile trikke ja me ei saa sellest ise sageli aru. Mõned turundajad saavad aru ja mõjutavad klienti sedasama irratsionaalsust mööda liikudes.
Ole nende hulgas, kes neid mõjutusi mõistavad. Tule Pärnu Turunduskonverentsile “Kas klient on rumal?”
Pärnu Turunduskonverentsil “Kas klient on rumal?” astuvad sel aastal üles käitumisökonoomika ning neuroteaduste professor Olivier Oullier, neuroturunduse strateeg Mark Turrell, Turundustegu 2011 Grand Prix võitja Kadri Lainas ning mitmed teised tipud meilt ja mujalt.
Pärnu Turunduskonverentsil toimub tänavu ka Kuldmuna 2012 pidulik gala.
Lisaks veel tihedam ja tõhusam networking – ärikiirkohting, interaktiivsed sessioonid jpm – ühesõnaga on tulekul palju häid turunduskontakte ja -elamusi.
Konverentsi varase registreerija soodustus kehtib reedeni, 23. märtsini (kaasa arvatud).