Music Estonia seminar: muusika brändide kommunikatsioonis
Sellel neljapäeval, 8. märtsil kell 18–20 toimub Tallinnas SuperNova kinos Music Estonia seminar SÜNKROON, milles käsitletakse muusika kasutamist brändide kommunikatsioonis. Seminaril kõnelevad meelelahutus- ja konsultatsioonifirma Elita juht ning asutaja Dino Lupelli ja meelelahutusvaldkonna globaalse turundusagentuuri We Are Frukt muusikatoimetaja Simon Singleton. Seminar toimub inglise keeles.
SÜNKROON on Music Estonia uus programm, mille eesmärk on arendada muusika- ja audiovisuaalmeediasektori koostööd Eestis ja rahvusvaheliselt. Programmi fookuses on muusika filmides, mängudes, reklaamides ning laiemalt brändide kommunikatsioonis. Kolmas SÜNKROONi seminar keskendub muusika kasutamisele brändide kommunikatsioonis.
Dino Lupelli (IT) on meelelahutus- ja konsultatsioonifirma Elita juht ning asutaja. Firma tööks on pakkuda muusikalist sisu erinevatele brändidele ja sündmustele, näiteks teevad nad koostööd Nike’i, Red Bulli ja Milano Design Weekiga. Ta on asutanud mitmeid platvorme, mis arendavad Itaalia muusikavaldkonda ning edendavad eksporti.
Simon Singleton (UK) on muusikatoimetaja globaalses meelelahutusvaldkonna turundusagentuuris We Are Frukt. Ta töötab selliste brändidega nagu Jägermeister, Foot Locker, Nando’s, MasterCard, Coca-Cola, olles koostanud rohkelt festivaliprogramme, kureerinud sündmusi, olnud suurte koostööprojektide muusikatoimetaja ning juhtinud teisi projekte. Ühtlasi on tal oma muusikafestival Londonis.
PRAKTILINE INFO
Seminar toimub inglise keeles.
Palun registreerige end siin hiljemalt 6. märtsiks.
Seminari tasu on 15 €, tudengitele ja õpilastele kehtib sooduspilet 5 €.
Pakume kerget sööki-jooki.
SuperNova kino asub Narva mnt 27, Tallinna Ülikooli NOVA õppehoones 4. korrusel ruumis N406.
Lähima parkla leiate Tuukri ja Uus-Sadama nurgalt.
Üleriided saab jätta SuperNova kino juurde, 4. korrusele.
SÜNDMUS MUSIC ESTONIA KODULEHEL
SÜNDMUS FACEBOOKIS