Mis on need kolm sõna?
Kuidas sa kirjeldaksid oma toodet maksimaalselt kolme sõnaga? Sellise ülesande püstitas Dan Mikkin projektis Aardelaegas osalejatele, kui selgitas, kuidas jutustada lugu, mis ka klienti köidab.
Ka seekord kogunesid osalejad nii Zoomis kui ka Jõhvi kontserdimajas kohapeal.
Praktiliste harjutustega Dan tegi kuulajad tuttavaks nii brändingu alustõdedega kui ka tehniliste nippidega, kuidas omalühike ja selge, kuid emotsionaalne lugu kokku panna.
Lood põhinevad tavaliselt samasugusel süžeel, ainult kontekst on erinev rääkis Dan.
Võida koletis, kuidas vaene mees rikkaks sai, täida võimatu ülesanne, teekond sinna ja tagasi, komöödia, tragöödia ja uuestisünd – nende seitsme süžee peale saab ehitada tuhandeid lugusid.
„Mõttega uitama pole mõtet minna, mõtle hoolega läbi, mis on sinu loos kõige tähtsam. Arvesta, et teised inimesed ei tea seda, mida sina, ka pole hea kasutada spetsiifilisi termineid ega pikki lauseid. Lisaks tuleb leida just need õiged inimesed, kellele su lugu võib korda minna,“ õpetas Dan.
Koduseks ülesandeks jäigi nüüd oma lugu läbi mõelda.
Järgmisel korral kohtume juba Jõhvi kontserdimajas kohapeal, kui disainer ja Tartu Ülikooli vabade kunstide professor Kärt Summatavet viib läbi tootearenduse ja disaini töötoa. Sinna oleme palunud osalejatel ka oma tooted kaasa võtta – igaühele meeldib ju oma tööga veidi uhkustada.