Milano disaininädal tuleb sel aastal digitaalsena
Milano disaininädal 2020 muutub digitaalseks ja WORTH Partnership Project võtab sellest osa. WORTH Partnership Project teise konkursi võitjaid näidatakse otse 15.-21. juunini Fuorisalone Digitalis!
Kui olete aksessuaaridele, jalatsitele, mööblile (kodukaunistamine), ehetele, nahale, karusnahale, tekstiilile ja moele spetsialiseerunud ettevõte ning olete huvitatud oma tootevaliku rikastamisest – see on võimalus õppida tundma uusi Euroopa disainerite põlvkondi ja nende projekte. WORTH projekti eesmärk on minimeerida tooraine tarbimist ja ühendada protsessid, tooted ja teenused tehnoloogia laialdase kasutamise kaudu.
Kui olete disainer, on see võimalus jagada ringlussevõtu, jätkusuutlikkuse ja tehnoloogia kasutamise edusamme ja uusi suundumusi ning kogudada ideid ja kogemusi maailma paremaks muutmiseks.
Fuorisalone Digital kogus eelmisel aastal 2,41 miljonit lehevaatamist, 6 miljonit vaatamist Instagramis ja Facebookis sai sellest osa 620 000 inimest: tulge ja tutvuge Fuorisalone Digitalis teise konkursi võitjatega!
Loov Eesti on Worth Partnership projekti partner.
WORTH projekti eesmärk on luua piiriülene ja valdkondade vaheline koostöö moeloojate, tootjate ja tehnoloogiaettevõtete vahel, et töötada välja ainulaadseid ja kõrgekvaliteedilisi tooteid moe ja tekstiili, jalatsite, karusnaha ja naha, mööbli ja sisekujunduse ning ehete valdkonnas.
Programmis saavad osaleda ideed ja väikeettevõtted, kellel on partner mõnest teisest COSMEs osalevast riigist. Kui partnereid veel pole, saab programm aidata neid ka leida. Peaasi, et idee oleks innovatiivne ja projekti kaasataks erinevate profiilidega tegijaid: disainereid, tootjaid, tehnoloogialaboreid jms.