ICCI project
ICCI Project
ICCI Project´i kaasfinantseerib on Euroopa Liit ja selle eesmärk on toetada loomeettevõtteid ja -organisatsioone rahvusvahelisele turule jõudmisel.
Projekti koordinaator on Itaalia Kaubanduskoda Lyonis ning projektis osalevad Eesti (Loov Eesti), Saksamaa (Gelsenkirchen Municipality), Ungari (KIKK), Itaalia (Materahub Industrie Culturali e Creative), Hispaania (FyG), Rumeenia(PowerNet) ja Suurbritannia (Creative Alliance).
Projekti finantseerib Euroopa Liidu haridust edendav programm Erasmus + ja projekt keskendub kultuuri- ja loomemajanduses tegutsevate ettevõtete ja organisatsioonide teadmisteja oskuste tõstmisele, mida on vaja nende rahvusvahelistumiseks. Need oskused ja teadmised on kultuuri- ja loomemajanduses võtmetähtsusega.
Projekt kestab kaks aastat ja selle esimeses etapis uuritakse sihtrühma koolitusvajadusi ja kogutakse kultuuri- ja loomemajanduse sektori rahvusvahelistumise ekspertide arvamusi ning ettepanekuid.
Facebook https://www.facebook.com/ICCI-Project-294484657614772/
Twitter https://twitter.com/IcciProject
Veeb http://www.icciproject.com/
Võrgustiku töö esimese sammuna valmis uuring, milliseid oskuseid vajavad kultuuri- ja loomeettevõtted ja neid vahendavad organisatsioonid, et jõuda rahvusvahelisele turule.
Uuringu käigus küsitleti 105 kultuuri- ja loomesektori SMEd ja 65 vahendusorganisatsiooni.
Uuringuga saab tutvuda laadides selle alla SIIT
28. jaanuarist kuni 3. veebruarini toimus Itaalias, Materas loomemajanduse rahvusvahelistumise koolituse pilootprojekt. Piloodi tulemusena valmib veebipõhine koolitus, mis on kõigile kättesaadav.
ICCI projekt tegi kokkuvõtteid 3.-4. septembrini Saksamaal, Gelchenkirchenis. Valminud on koolitusmaterjalid kõigi osalejate emakeeltes, kohe- kohe saab kättesaadavaks ka käsiraamat ning toimuvad koolitused partnerite kodumaal.
THE PROJECT
Innovate the state of the art as it plans to develop a European tailored training model for creative entrepreneurs and intermediary organizations on how to internationalise creative businesses.
THE PROJECT AIMS TO…
● Train the Creative and Cultural Industries sector on how to internationalise its services and products.
● Raise awareness on the need to integrate crucial skills for general management, internationalisation, export strategies in cultural and creative curricula
● promote national and international CCIs networks and cluster.