Loov Eesti seminaridel osales 435 inimest
Foto seminarilt Haapsalus.
• Strateegia ja keskkond
• Kes on klient?
• Mis on toode?
• Milliseid kanaleid ja milliseid sõnumeid kasutades informatsioon kliendini viia?
• Kuidas üheskoos piirkonda turundada?
Videoklippide vahendusel esitasid oma mõtted ja soovitused tuntud ja head eksperdid Ants Lusti, Anneli Ohvril, Anneli Vask, Mati Ruul, Marje Josing, Markko Karu, Markus Paloheimo, Costas Markides ning Ristomatti Ratia. Suurema osa videoklippidest teeme lähiajal kättesaadavaks www.looveesti.ee lehel ja meie tasapisi valmivas Loov Eesti Youtube kanalis http://www.youtube.com/looveesti
Fotol Anu-Mall Naarits juhendamas grupitööd Võrus.
Väga populaarsed olid grupitööd, kus laudkondades püüti lahendada ülesandeid ja tulla välja uute ideedega maakonna temaatilise suveniiri osas. Näiteks Viljandis osalenud leidsid, et maakonna suveniir võiks olla seotud Carl Robert Jakobsoni ja 500-kroonise rahatäega, seevastu Narva osalejad seostasid oma tulevikusuveniiri Paul Kerese ja malega.
Üks meie päevajuhtidest, Anu-Mall Naarits kirjutab turundusteemadest tihti ka oma blogis http://www.turundusproff.ee/blog/index.php?filtertype=site& Lisaks on turunduse vastu huvi tundvatel inimestel kasulik kiigata http://est.best-marketing.com/blog/ ja http://reklaamtube.blogspot.com/
Aitäh kõikidele osavõtjatele ja tegijatele!
Foto seminarilt Kuressaares.
Loov Eesti turundusseminarid toimusid tänu EASile ja neid finantseeriti ettevõtlus- ja innovatsiooniteadlikkuse programmile SPIRIT raames Euroopa Sotsiaalfondist.