Konkurss Aasta Turundustegu 2012 avatud
Konkursile Aasta Turundustegu 2012 tööde esitamise tähtaeg on 11. veebruar 2013. Auhinnatseremoonia toimub 13. märtsil 2013 Tallinnas Coca-Cola Plazas turunduskonverentsi Password raames.
Juba 14. korda korraldab Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna. Eelmisel aastal esitati konkursile rekordiliselt 33 tööd, tänavu ootame sama aktiivset osavõttu.
Konkursil osalemise tasu 399 € + km sisaldab töö esitajale ühte vabapääset 13. – 14. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2013.
Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 11. veebruar 2013.
1. märtsil 2013 toimub žürii koosolek, mille käigus valib žürii esitatud tööde hulgast välja viis ärikategooria finalisti ning avaliku sektori ja digitaalmeedia kategooriate võitjad, kellele esitatakse kutse osaleda Aasta Turundustegu 2012 konkursi finaalis ja esitleda oma tööd Passwordi laval.
13. märtsil 2013 Tallinnas Coca-Cola Plazas toimuval turunduskonverentsil Password 2013 teeb žürii, olles ära kuulanud ärikategooria finalistide ning avaliku sektori ja digitaalkategooriate võitjate ettekanded, koha peal oma lõpliku otsuse ja valib nende 7 töö seast välja Eesti Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix võitja.
Vaata lisa siit