Konkurss Aasta Meediategu 2012 avatud
Konkursile Aasta Meediategutegu 2012 tööde esitamise tähtaeg on 26. veebruar 2013. Auhinnatseremoonia toimub 13. märtsil 2013 Tallinnas Coca-Cola Plazas turunduskonverentsi Password raames.
KONKURSI JUHEND
- Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 26. veebruar 2013.
- Teise vooru edasijõudnute teatavakstegemine: 4. märts 2013.
- Žürii koosolek ja teise vooru hindamine: 8. märts 2013.
- Žürii koosseis: konkursil osalevate meediaagentuuride esindajad + 2 kliendi esindajat (kinnitamisel).
- Osalemine Passwordil on Meediategu 2012 žürii liikmetele tasuta.
- Auhindamine: 13. märtsil 2013 turunduskonverentsil Password
- Konkursi osalustasu: 389 € + km.
- Osalustasu eest konkursile esitatavate tööde arv: 4. Iga lisanduva töö hind on 100 € + km.
Konkursil osalemise tasu on 389 € + käibemaks. Selle tasu eest saab agentuur esitada kuni neli tööd ja žürii liige osaleda tasuta Passwordi konverentsil. Kui agentuur esitab rohkem kui 4 tööd, on iga töö esitamise hind (alates neljandast tööst) 100 € + km.
Juhend on heaks kiidetud Eesti Meediaagentuuride Liidu juhatuse koosolekul 11.01.2012 ja on praktikas kasutust leidnud juba Aasta Meediategu 2011 konkursi puhul.
Vaata lisa siit