Konkursile Eesti Internetiauhinnad 2011 tööde üleslaadimine avatud!

16. september, 2011

ADC*Estonia internetikonkursile “Eesti Internetiauhinnad 2011”tööde üleslaadimine on avatud, tööde esitamise tähtaeg on 23. september. Selle aasta registreerimiskeskkonnaks on Defolio:http://defol.io/adcestonia.  

Žürii esimees on veebiagentuuri OKIA asutaja ja loovjuht Kaupo Kalda. Loe, mida kirjutab Kaupo konkursi kohta OKIA blogis: “Tule Eesti Internetiauhinna konkursile, aga kammi enne vunts ära”.

Auhinnagala toimub 29. septembri õhtul kell 20:00, peale Internetiturunduse Aastakongressi Best Internet 2011 Tallinnas F-hoones aadressil Telliskivi 60a.

Konkursil osalevad tööd, mis on esmakordselt avaldatud / müügikanalisse jõudnud / kasutusele võetud mitte varem kui 1. jaanuaril 2010 ja mitte hiljem kui konkursi sulgemishetkel ehk 23. septembril 2011 ning ei ole eelneval aastal konkursile esitatud. Info konkursi kohta on ADC*Estonia kodulehel ja Facebooki lehel.

Kõik konkursile esitatavad tööd tuleb registreerida. Töid saab registreerida ainult internetikeskkonnas www.defol.io/adcestonia, täites selleks ette nähtud registreerimisvorm ning tasudes osalemismakse. Iga konkursile esitatud üksiku töö või seeriana esitatud tööde osade eest tasub ettevõte osalemistasu 27 € + km. NB! Defol.io on keskkond kuhu töid laadida ja kus ka maksta. ADC*Estonia arvele pole vaja midagi kanda. Töid, mille eest osalemistasu on konkursi sulgemispäeval tasumata, EI HINNATA. Tööde esitamistähtaeg: 23. september 2011.

KATEGOORIAD

Töid saab esitada järgnevates kategooriates

B2B 
B2C 
Government / public service 
Pro bono / charity 

Alamkategooriad on iga põhikategooria kohta

a) Entertainment, informational

b) Advertising
Display advertising 
Microsite 
E-mail marketing 
Integrated campaign 
Interactive advertising 

c) Online 
Website 
Intranet 
Internet Application 
Content 
Video 
Podcasts 
PR 

d) Interactive TV 

e) Games
Advergame 
Online game 
MMOG 
Mobile game

f) Mobile
Cross media 
Mobile application 
Mobile site 
Mobile marketing 

g) Social media 
Social application 
Viral / word of mouth

Sõltuvalt tööde arvust võib žürii liita alamkategooriaid, et tagada objektiivne hindamine.