Kätlin Kontor: Usaldage rohkem tootjat!

02. juuni, 2011

26. mail toimunud seminaril “Ristmeedia tulevik” esines teiste tuntud nimede seas ka telesarjade “Kelgukoerad” ja “Pilvede all” turundusjuht Kätlin Kontor, kes andis ülevaate erinevate meediumite kasutamisest oma töös.

 

2009. aasta detsembris otsustas Kelgukoerte tootmistiim, et sari  saab kodulehe. „Ristmeediast me veel ei teadnud, kuid meile hakkas tunduma, et tohutu kiirusega kihutav rong on meist mööda minemas. Mujal maailmas on see elementaarne, et telesarjal on koduleht ja kasutatakse ka muid meediaplatvorme,” rääkis Kätlin Kontor.

Kelgukoerte koduleht osutus väga edukaks, leht on saanud Kuldmuna ja Eesti internetiauhinna ja sinna tekkis kohe elu. Kelgukoerte sarjal on nüüd lisaks oma kodulehele alamleht ka telekanali lehel,  fanzone, lauamäng, trükiajakirjanduses ilmus järjejutt, Facebooki fännileht, sms-mäng, toimus stsenaariumikonkurss.

altTelesari  Pilvede all  sai  Facebooki fännilehe kodulehena – see  oli odavam ja lihtsam toota.  Sarjal on oma leht ka Kanal 2 kodulehel. „Suurt eelarvet nõudvad otsused tuleb hoolikalt läbi mõelda, sest saame planeerida oma tegevust ainult hooaja kaupa,” selgitas Kontor.

Telekanal ostab tootjalt ainult sarja, mitte selle turunduse. Miks siis ei piisa väljundist vaid telekanali kodulehel? „ Ristmeedia võimaluste kasutamine hoiab sarju hooaja vaheaegadel elus , annab tootjale reaalset tagasisidet, võimaldab parandada sisu – ja see aitab kaasa, et telekanal ostab seda ka järgmisel hooajal,” kinnitas Kontor.

„Kui telekanalid usaldaksid rohkem tootjat ,võiks Eesti telemaastik areneda pikkade sammudega. Ei olda kursis ja kardetakse riske,” võttis Kontor kokku.