Kaks EASi reklaamikampaaniat sõidavad Cannes’i Kuldlõvi järele
Pärnu Turunduskonverentsil toimunud reklaamiagentuuride konkursi Kuldmuna finaalis pälvisid kaks kõrget auhinda ka EASi reklaamikampaaniad, mis mõlemad pääsevad rahvusvahelisele reklaamikonkursile Cannes Lions Prantsusmaal. Mõlemad kampaaniad võidutsesid ambientreklaamide kategoorias.
Kuldmuna tõi Läti sihtturukampaania „Eesti laulupidu Riias“, mille töötas välja agentuur Der Tank, Pronksmuna pälvis DDB Eesti poolt välja töötatud Soome sihtturukampaania „Tuliko kulttuurinälkä?“.
„Kuna Tallinn oli eelmisel aastal Euroopa kultuuripealinn, kutsusime naabreid just kultuuripuhkust veetma. Riia vanalinna üks reklaamtulp oli ümber ehitatud väikeseks laululavaks, nii et igal õhtul käisid reklaamtulba sees erinevad Eesti artistid laulmas, samas kui ülejäänud reklaamtulbad reklaamisid seda laulvat tulpa – Läti meedias tõi see meile kõvasti kandepinda,“ tutvustas võidulahendust EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Leitti Mändmets. „Soomes panime aga tänavale püsti põhupalli, mille sisse torgatud hiiglaslik kahvel kutsus kultuurinälga leevendama, pakkudes võimalust QR-koodi abil mobiiltelefoniga lisainfot hankida. Juurde olid pandud materjalid kultuuri- ja turismiinfoga, samuti kultuuripealinna-aasta efektseima nähtuse, Põhuteatri kohta, millele põhupall justkui viitaski,“ selgitas Mändmets.
Nagu selgitas Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president Rein Iida, otsustati rahvusvahelisele konkursile saata tööd, millel žürii nägi enim potentsiaali tuua koju reklaami-Kuldlõvi. Mainekas Cannes Lions võistlus toimub tänavu 17.-23. juunini Prantsusmaal Cannes’is.