PASSWORD 2016
Turundusmaailma tippsündmus kevadel on Passwordi konverents, mis seekord toimub koos Kuldmunaga. Toome kogu Eesti reklaami- ja turundustööstuse ühe katuse alla Saku Suurhalli, et targemaks saada ja omavahel suhelda.
Passwordi peateema – loovuse suurendamine organisatsioonides – on ka maailma äriliidrite jaoks hetkel üks olulisemaid teemasid. Suurt raha teenivad need, kes oskavad luua: tooteid arendada, neid turundada ja müüa. Loodusvarade või odava allhanke peale pikaajalist rikkust ei ehita.
Passwordi esineja Balder Onarheim Taanist räägib, et tihti aetakse omavahel sassi “artistlik loovus” ja “igapäevane loovus”. Loovus äriorganisatsioonis ei tähenda tingimata uute ideede genereerimist, vaid ka väikeste, efektiivusust suurendavate muudatuste tegemist äriprotsessides. Balderi ettekanne Passwordil räägibki sellest, kuidas “igapäevase loovuse” abil organisatsioone kasumlikumaks muuta.
Teine huvitav esineja Paul Feldwick Londonist. Tema räägib sellest, et originaalse ideega tähelepanu äratamine turunduses on ohtlik suund, sest tihti kipub hoopis olulisem eesmärk – brändi kasvatamine – originaalitsemise varju jääma.
Nii et loovus ärikontekstis ei tähenda mitte “hullu panemist” ja originaalitsemist, vaid hoopis väikeste parenduste haaval äri kasvatamist.
Aga esinejaid ja teemasid on Passwordil kokku mitukümmend ja seetõttu soovitan kavaga põhjalikumalt tutvuda : PASSWORD 2016 PROGRAMM
Luban seda, et tänu väga mitmekesisele kavale leiab iga turundushuviline enda jaoks Passwordilt ideid ja mõtteid, kuidas oma äri kasvatada.
Tule aga kohale ja võta kaasa avatud meel!
Pane ennast juba täna kirja soodushinnaga 499 € + km (sest alates reedest kehtib täishind 559 € + km).