Esimene päev tootearenduse-nädalalõpust TeamLab on käima tõmmatud!

03. november, 2012

photo-2

Garage48 HUBi kogunes täna üle 40 osaleja, kelle hulgast kümmekond ideed asus otsima disainereid, turundajaid ja ärijuhte. Vilgas töö jätkub õhtuni ning homme esitletakse oma ärimudeleid ning tekkinud ideid ka žüriile.

Tänasel tootearenduspäevale tulnud ideede autorid otsisid tootelahendusi väga erinevatele probleemidele – alates sellest, kuidas jääda truuks lasteaias õpetatud tarkusele “Enne sööki pese alati käsi!” kuni selleni, kuidas muuta maailma, kui sul on sõltuvus koguda kasutatud kohvipakke? Või kuidas tuletada hajameelsele inimesele iga päev meelde, et vee joomine on vajalik? Need on vaid mõned näited lähtepunktidest, mis täna tootearendajaid ideid genereerima ja meeskondi koondama ajendasid.

Gianpaolo Fusari, Londonis tegutsev disainer, kelle tegevusvaldkonnaks on inimestele suunatud disain, esines inspiratsioonikõne ja presentatsiooniga, kuidas oma ideed koostöös edasi viia ja rõhus sellele, et on oluline, et erinevad mõtted ja inimesed saaksid kokku. Tooteideede arendamiseks tuleks kõigepealt keskenduda mapping-excercise’ile ja laduda välja  kõikvõimalikud võimalused seoses algideega, et näha oma probleemile uusi lähenemisnurki. “Lähenege oma ideele nagu valgele lõuendile, kus kõik võimalused on avatud,” soovitas Gianpaolo Fusari. “Mõelge, kuidas see, mida te täna loote, mõjutab tulevikku ning mis te sellega saavutada soovite”.

Lisaks Gianpaolo Fusarile nõustab täna tiime ka teine rahvusvaheline mentor, Valeria Gryada Aalto Ülikoolist. Eesti mentoritest on tiimidele appi tulnud Veiko Liis, Martin Villig, Mart Brauer, Peeter Mõistlik, Urmas Reikop ja Juri Nosach. Päeva veab Eero Loonurm.

Rahvusvahelist TeamLabi tootearendus- ja ärimudeli nädalalõppu korraldavad kaks korda aastas Loov Eesti,Tallinna Ettevõtlusinkubaatorid, innovatsioonikeskus Mektory,Garage 48 ja Eesti Kunstiakadeemia.

Loe lähemalt TeamLabist siit!

TeamLabi võitjameeskond on auga välja teeninud koha Eesti suurima ettevõtluskonkursi Ajujaht esimese 100 hulka ning pääseb zhürii ette oma toodet esitlema. Lisaks sõidab võitjameeskond tasuta temaatilisele ettevõtluskonverentsile üle lahe.