Eesti disainerite toodang pälvis Amsterdamis suurt tähelepanu

08. veebruar, 2019

Veebruari alguses võtsid Amsterdamis toimuvast Kesk-Euroopa elustiili messist ShowUP osa seitse Eesti ettevõtet, katsetamaks oma toodete sobivust Hollandi, Saksamaa, Belgia ja Taani sisseostjatele.

ShowUP on kaks korda aastas toimuv kodu ja kingituste mess, mis on suunatud sisseostjatele üle Euroopa. Sel korral oli osavõtjaid ka Lõuna-Aafrikast.

Eesti disainerite messilkäigu organiseeris Estonian Design Agents Association (EDAA).  Pooled ettevõtted osalesid EDAA agentide üritusel juba teist korda. Kesk-

Euroopa turu üleküllastatusest hoolimata õnnestus ettevõtetel saada konkreetsed edasimüügi kokkulepped ja toimus ka reaalne müük sisenemaks eriti pretensioonikale Taani turule.

Äärmiselt edukaks osutus Eesti ettevõte Pesuliisu, kes toodab minimalistliku disainiga täispuidust pesukuivatusreste. Teistel õnnestus leida palju uusi kontakte, millega edasi töötada. Eesti tooted on konkurentsivõimelised ja kvaliteetsed, kuid kindlasti tuleb eksporditulu nimel messe külastada korduvalt. Korduv enesest märku andmine süvendab usku toote ja brändi tugevusse ja on usaldusväärsuse märgiks.

Eesti disainerite toodang sai suurt tähelepanu messikorraldajate endi poolt läbi  Trendline ajakirja, kelle jaoks oli Eesti väljapanek üks lemmikumaid

https://www.facebook.com/trendlinemagazine.nl/videos/284903485518226/

See on osa Loov Eesti+Maa II projektist, mida rahastatakse Euroopa Regionaalarengu Fondist loomemajanduse arendamise meetme.