Aasta Turundustegu 2012 on Lennusadama avamine

19. märts, 2013

visnapuuLennusadam tegi turunduskonverentsi Password 2013 auhinnagalal puhta töö, võites Aasta Turundustegu 2012 Grand Prix’, Aasta Turundustegu 2012  avaliku sektori kategooria ja tiitli Aasta Turundustiim 2012.

 

Lennusadama avamise eesmärgid ja tulemused:

  • Luua mere äärde avatud linnaruum, kus aastaringselt on midagi põnevat toimumas;
  • Muuseumiehitusest rääkides keskenduda muuseumi eksponaatidele ja sisule, mitte ainult ehitusele ning betoonile (kuigi vesilennukite angaare arvestades oli betoonil ka sisuline ja ajalooline roll);
  • Tuua inimesed koos oma sõpruskondade ja peredega muuseumisse ning näidata, et tegemist on reaalse alternatiiviga vaba aja veetmisel – Lennusadamas on alati ootamas meretäis põnevust!
  • Avamisaasta eesmärk oli 110 000 muuseumikülastajat. Kokku külastas Lennusadamat 2012. aasta seitsme ja poole kuu jooksul 235 000 muuseumikülastajat, 30 000 üritustel osalejat ning kümned tuhanded inimesed väliüritustel. Lennusadamas korraldati üle 75 ürituse ning meedias räägiti muuseumist avamiseelse 2 aasta jooksul erinevates riikides umbes 400 korral (neist pooltel kordadel väljaspool Eestit).

Lennusadama avamisega seotud inimesed ja ettevõtted:

  • Turundusjuht: Triin Visnapuu-Sepp, Eesti Meremuuseum 
  • Kliendipoolsed projektis osalejad: Ott Sarapuu, Urmas Dresen, Tiina Nuum, Katrin Sepalaan, Inger Viirpalu, Epp Remmel, Piret Rumm, Lennusadama külastusjuhid 
  • Meediaagentuur (tiim): Media House – Hevelin Veinberg, Sulev Liht 
  • PR agentuur: JL&P – Karin Vene, Artur Jugaste, Kristi Liiva, Karita Sall, Ketlin Bergmann, Enno Kirsimäe 
  • Turundusagentuur: Marketingi Instituut – Anu-Mall Naarits, Marge Eelmaa, Lonny Tõnov, Egle Raadik-Gonchev, Margit Meius; 
  • CVI ja reklaamide tootmine: 
    – Produktsioonigrupp – Andrus Kõresaar, Jan Tomson, Liina Rohtlaan, Teele Laats
    – Copy – Creatum – Igor Baturin, Moonika Kiop
    – 3D video ja „Allveelendude“ film: 3D – Produktsioonigrupp: Andrus Kõresaar, Karis Kahr, Rait Siska, Lauri Laasik, Mikk Punning; A3 Interactive – Agor Eiskop; KBFI – Ilja Livenson; film „Allveelennud“: Kiur Aarma, Jaak Kilmi
    – Fotograafid: Andres Teiss, Kaido Haagen, Arne Maasik, Vahur Lõhmus, Tiit Lepp

Vaata “enne ja pärast” pilte Best Marketingi veebist!