Aasta Digitegu 2012 konkursile laekus 46 tööd 18 agentuurilt
Esimest korda toimuval konkursil Aasta Digitegu osaleb 18 agentuuri 46 tööga. Konkursi eesmärk on väärtustada digitaalturunduse tööde efektiivsust, kasutajasõbralikkust ja sisu.
Žürii valib neljas kategoorias (e-maili turundus, sotsiaalmeedia turundus, digitaalne reklaam ja veebilehed) välja kolm parimat tööd, mille autorid esitlevad oma töid20. septembril Best Interneti konverentsi laval TTÜ aulas. Žürii ja saalisviibijad saavad finalistidele esitada lisaküsimusi ja seejärel valib žürii välja iga kategooria võitja.
Konkursi korraldaja Hando Sinisalu Best Marketingist: “Anname välja igas kategoorias ainult ühe auhinna, seega on sõel väga tihe. Finalistid esinevad žürii ees laval nagu noored talendid superstaari saates. Konverentsil osalejatel on võimalus Eesti parimatelt õppida ja loodetavasti nautida ka teravat dialoogi finalistide ja žürii vahel”.
Best Internet 2012 kava ja registreerimine: www.best-marketing.ee/Best-Internet-2012