Ajujahi konkursile saadeti üle 300 idee
Võistluse korraldajate kinnitusel saadeti kõige enam ideid infotehnoloogia valdkonnast. Näiteks digitaalsed liiklusmärgid, mis suhtlevad auto spidomeetriga ja takistavad lubatust kiiremini sõitmast. Palju ideid laekus ka tööstuse, sotsiaalse ettevõtluse ja loomemajanduse valdkonnast. Näiteks päikeseenergial töötavad LED-valgustusega tänavasildid või I Love Estonia nimeline rõivabränd.
Ajujahi toetaja, Tartu abilinnapea Karin Jaansoni sõnul on tänavu Ajujahile kandideerivate äriideede kvaliteet väga hea. „Ühtlaselt tugevate projektide seast järgmisesse hindamisvooru edasipääsejate eristamine on tõeline väljakutse,” ütles Jaanson.
Eelhindamisest pääsevad edasi sada tugevamat ideed, mille meeskondadel on võimalus esitleda oma plaane laiendatud, 13-liikmelisele žüriile. Edasi selgitatakse 20 silmapaistvamat ideed, mis osalevad mentorite käe all Ajujahi kolmekuulises koolitusprogrammis. Maikuus selguvad konkursi võitjad, kelle vahel jagatakse miljoni krooni suurune auhinnafond.
Äriideed leiab siit: http://www.ajujaht.ee/ideed/kategooriad/-11-0.