EEK ettevõtlushommikul räägitakse konkurentsieelise suurendamisest läbi teenusedisaini

11. veebruar, 2015

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor (EEK) ettevõtlushommikul saab arutleda koos Kaarel Mikkiniga (Brand Manual) teemal “Konkurentsieelise suurendamine läbi teenusedisaini“.

EEK Ettevõtlushommikul räägib Kaarel Mikkin kliendikogemusest, mis eristab tugevaid brände ja paneb kliente neid eelistama.

Lisaks ettekandele, kus räägitakse lahti teenusedisaini ja brändingu mõisted, teenusedisaineri roll ning jagatakse praktilisi kogemusi ja näpunäiteid, korraldab Kaarel Mikkin töötoa.

Täpsemalt tuleb juttu teenusedisainist, mis:
– korraldab ärisid ümber lähtuvalt kasutaja vaatenurgast;
– suurendab kasutajate lojaalsust;
– tugevdab brändi;
– vähendab turunduskulutusi.

Kaarel Mikkin on teenusedisainer ja partner rahvusvahelise teenusedisaini ja brändingu ettevõttes Brand Manual, kus lähtutakse põhimõttest, et investeerida tuleb eelkõige toodete ja teenuste sisuliselt paremaks muutmisse, mitte pelgalt nende välimuse parandamisse. Brand Manual kujundab maailmatasemel konkurentsivõimelisi ettevõtteid, teenuseid ja brände.

Ettevõtlushommikut modereerib EEK turunduse lektor Aet Kull.

EEK Ettevõtlushommik “Teenusedisaini ja brändingu olulisus ettevõtluses” toimub 26. veebruaril 2015 kell 10:00-12:00 EEK Tallinna õppekeskuses (Ülemiste City, Paul Kogermani maja).

Osalemine on kõigile huvilistele TASUTA!

EEK Ettevõtlushommikule registreerumine: www.eek.ee või kristi.gross@eek.ee