PESA tootearenduskoolitusel tõstatati küsimusi
Laupäeval kogunesid PESAkad Kultuurikatlasse, et oma tooted üle vaadata ja koolitaja Sixten Heidmetsa loengut ning näpunäiteid kuulata. Igaüks sai ka oma tooteid tutvustada.
Kuidas peaksin oma toodet professionaalsemaks arendama? Kus oleks õige seda müüa? Milline peaks olema hinnaklass? Kuidas mõjutavad maailma trendid minu toodet või sihtrühma? Kas saaksin leida veel mõne huvigrupi? Kas parem on suur valik või piisab paarist eriti heast tootest? Milline peaks olema nimi ja logo? Küsimusi sadas igast esinemisest.
Väärt nõu andsid osalejatele nii koolitaja, teised PESAkad kui ka kohaletulnud mentorid. Nüüd on veidi aega saadud vastuste ja üles visatud mõtete üle juurelda – individuaalsed konsultatsioonid toimuvad 3. ja 4. veebruaril.