Arvutimängumaailma kindel tulevik – loovsuhtlus
Maailmas on seni üks enim tähelpanu pälvinud sotsiaalseid arvutimänge Sims. Seal saab endale luua perekonna, toita ja riietada neid, pakkuda meelelahutust ja kõike muud, mis n-ö päris eluski teiselpool arvutiekraani. Skeptikud leidsid, et esialgu põnevana tunduv uuenduslik meelelahutus ammendab end peagi. Selle asemel on sotsiaalsed mängud hoopis edasi arenenud, sulandunud uue meediaga (nt Farmville Facebook’is) ja esitavad väljakutseid nii mängu-, veebi- kui ka meedia arendajatele.
Sotsiaalne mäng eeldab pidevat uute versioonide tootmist selle asemel, et ühte mängu pikka aega viimistleda täiuseni ja siis lõpptoode müüki paisata. Seega tuleb neil, kes soovivad edukalt mänge toota, õppida enam ja koostööd teha veebiarendajatega, kes on harjunud pidevate uuenduste välja töötamisega. N-ö vanal mängutootjate põlvkonnal jääb siin vajaka nii loomingulisusest kui ka oskusteabest.