Konkursile Aasta Digitegu 2014 tööde esitamise tähtaeg on 9. september 2014.
Aasta Digitegu on Eesti digitaalturunduse konkurss, mis hindab töid eelkõige turunduslikust vaatenurgast. Aasta Digitegu ei ole iludusvõistlus. Aasta Digitegu hindab digitaalturunduse tööde tulemuslikkust, funktsionaalsust, kasutajasõbralikkust, turundusstrateegiat ja sisu.
Kategooriad:
- sotsiaalmeedia
- online reklaam
- korporatiivsed veebilehed
- mobiiliturundus
- integreeritud digitaalkampaaniad
Kõiki töid hindab kolm žüriid:
1) Sisužürii – hindab tekstiloomet ja ideed
2) Kasutajamugavuse ja funktsionaalsusežürii – hindab kasutajamugavust ja tehnilisi lahendusi
3) Turundusstrateegia ja tulemuslikkusežürii – hindab turundusliku väljakutse lahendamist ja tulemuslikkust
Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 9. september 2014 kell 23.59.
Konkursile oodatakse osalema töid, mis on teostatud perioodil september 2013 – august 2014.