Turundusalaste lõputööde konkursi võitjad on selgunud
Selleaastane turundusalaste bakalaureuse- ja magistritööde konkurss oli meeldivalt osalejaterohke ning 72 lõputöö hulgast oli kahe parima välja selgitamine paras katsumus. Esitatud lõputööde teemad olid mitmekülgsed, kaasaegsed ja põnevad, nagu näiteks gamification, bluetooth majakate kasutamine turunduslikel eesmärkidel ning muidugi sotsiaalmeedia kasutamise võimalused erinevate vaatenurkade alt.
Bakalaureuse- ja magistritöödest jäi pinnale oma kümmekond parimat tööd, mis eristusid rohkemaga kui vaid statistilise analüüsiga. Kaks parimat tööd ehk võitjad paistsid silma sellega, et nende autorid olid läinud kaugemale tavalisest kliendiküsitlusest. Seega konkursist välja kasvanud moraaliks võiks turundajatele olla: „ Minge veelgi tihedamini kabinetist välja ja õppige katsetama!“.
Bakalaureuse kategoorias võitis Tartu Ülikooli tudeng Helerin Kukk ning ta kirjutas teemal „Toote pakendi disainielemendid lastele suunatud turunduses“. See töö oli väga hästi üles ehitatud ja andis üllatavaid tulemusi.
Magistritööde kategoorias võitis Estonian Business School’i tudeng Fred-Ander Pärn tööga, kus ta kirjutas „An analysis of effectiveness of social media content creation and its active users responsiveness based on Samsung Eesti example“ teemal. See lõputöö paistis silma oma selge katse ja selle tulemusega.
Võidutöödega soovitame tutvuda kõigil turundajatel ja muidu huvilistel, sest püstitatud teemad ja järeldused ei jookse kindlasti mitte kellegil mööda külgi maha!