Reklaamifirma avas pop-up galerii noorte kunstnike töödega
Internetireklaami firma smartAD seintel võib alates 13.augustist näha väljapaistvamate Eesti noorte kunstnike töid. Ettevõte avab 13.augustil oma bürooseintel väljapaneku 20 Eesti noorte kunstnike töödest, et näitusmüügi kaudu aidata kaasa Eesti kaasaegse kunsti populariseerimisele. Näituse PopUP kuraator on Kristel Laur.
“Noore firmana mäletame, kui keeruline on alustamine ning õigete klientide leidmine. Sellest tuleneb ka meie soov viia andekaid noori tegijaid kokku Eesti tuntumate reklaamitegijatega, innustades sedasi firmasid rohkem investeerima loovsektorisse või andes keskmiselt jõukamale reklaamirahvale ideid kunsti abil ümbritseva keskkonna muutmiseks,” rääkis idee autor ja smartADi tegevjuht Meelis Vill.
“See on tänuväärt ettevõtmine, mis suurendab kohalike kunstnike loomingu kasutamist lõpptoodete disainimisel. Loodetavasti aitab smartADi ettevõtmine kaasa kohalike ettevõtete ja kunstnike vahelise koostöö ja usalduse kasvamisele,” usub Annika Maiori kunstnikunimega Okeiko.
Teiste seas on väljapanekul võimalik näha Iris Münteli, Pia Pikkori, Kristi Tammiku, Mirjam Mölder-Mikfelti, Mihkel Reha, Grisli Soppe, Inna Fleišeri, Kärt Koosapoja ja Okeiko töid.
Kõiki näitusel eksponeeritud töid on võimalik osta; tulevikus plaanitakse luua ka veebigalerii kunstnike loominguga.
PopUP näitus jääb avatuks oktoobri lõpuni Lutheri Kvartalis, aadressil Vana-Lõuna 39a-2 (lahti tööpäeviti 10:00-16:00).
smartAD on 2007.aastal loodud Eesti internetireklaamiga tegelev ettevõte, mis tänaseks tegutseb kõigis Balti riikides. 2012.aastal paigutasid Eesti IT-arvamusliidrid raadiosaate Restart küsitluses smartADi aasta perspektiivikaimate start-up’ide hulka.