Lugude rääkimine on uus väljakutse disainis!

03. mai, 2012

Gottl_veebi

Nii ütles ühe suurima strateegilise disaini konsultatsioonibüroo UXUSe (USA) juht George Gottl eelmisel nädalal Helsingis toimunud DME Euroopa konverentsil. Loe edasi »


Lugude jutustamine ja vahetu elamus mõjutavad brändikuvandit üha enam, mistõttu on kasutaja/külastaja kujutlusvõime sama oluline kui disaineri oma. “Lugu peab olema nii selge, et kasutaja tunneb ja mõistab seda iga keharakuga –  tulevikudisain annab info edasi emotsioonidega, mitte sõnadega,” lisas Gottl.

Design Management Institute (dmi) Euroopa konverentsi peateemaks oli – “Collective design”, mille alla mahtus eelkõige just inspireerivaid ja silmaringi avardavaid ettekandeid nii Soome, Taani, USA kui ka teiste maade disaineritelt ja disainitegelastelt, kes avasid teema üsna erinevate ja isiklike vaatenurkade alt.

Eelkõige pakkus konverents aga uusi kontakte, haaravaid vestlusi välismaa kolleegidega ning taaskordse kinnituse, et soomlastele on disain lahutamatu elu osa – tsiteerides WDC Helsinki 2012 juhti Pekka Timoneni Helsingi linnapea vastuvõtul: “We take design dead seriously!”

Helsingis käis Maris Takk Eesti Disainikeskusest