Loova kommunikatsiooni konkursi „Kuldmuna 2012“ parimad saadetakse Cannes Lionsi tippkonkursile
Tänavusele „Kuldmuna“ konkursile saab aadressil www.kuldmuna.ee esitada märtsi lõpuni töid reklaami-, disaini-, üritusturunduse-, meedia- ja suhtekorralduse valdkonnas. Žürii esimeeste ühisel valikul saadetakse „Kuldmuna 2012“ konkursi kolm silmapaistvamat tööd korraldajate kulul rahvusvahelisele loovideede festivalile Cannes Lions.
Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul otsustas ERAL võtta sihi rahvusvahelise konkursi suunas, et motiveerida Eesti reklaami-, turundus- ja PR-spetsialiste hindama oma seniseid ning tulevasi projekte maailma mastaabis.
„Eesti turg on küll väike, kuid see ei tähenda, et me peame ka mõtlema sama väikestes piirides. Tahame oma konkursiga kutsuda agentuure ja kliente üles olema julged ja ambitsioonikamad, otsima in spiratsiooni mujal maailmas toimuvast ning pürgima ka rahvusvahelisel tasandil konkurentsivõimelisi töid tegema,“ selgitas Iida uuenduste tagamaid.
„Agentuure, loovinimesi ja kliente, kes suudaksid maailmatasemel lahendusi luua, on kindlasti Eestis olemas. Et neid saaks rohkem ning et nad hakkaksid tulevikus olema sagedased külalised ka rahvusvahelistel kommunikatsioonikonkurssidel, on vaja suuremat klientidepoolset teadlikkust ja nõudlust konkurentsivõimeliste lahenduste väljatöötamise järele,“ lisas ta.
Loova kommunikatsiooni konkurss „Kuldmuna 2012“ toimub 14. korda. ERAL korraldab üritust koostöös Eesti Üritusturunduse Liidu, Eesti Meediaagentuuride Liidu, Eesti Suhtekorraldajate Liidu ja digivaldkonna esindajatega. „Eri valdkonna professionaalide omavaheline koostöö aitab saavutada kliendi jaoks parimat tulemust ning „Kuldmuna 2012“ konkurss on hea võimalus tuua esile erinevate osapoolte rolli edukate la henduste väljatöötamisel,“ rõhutas Iida.
Viie kommunikatsioonivaldkonna žüriid valivad välja Kuld-, Hõbe- ja Pronksmuna-väärilised tööd, lisaks selgub konkursi käigus iga valdkonna aasta agentuur, valitakse aasta klient ning antakse välja žüriide eriauhindu. Tööd, millel nähakse enim potentsiaali rahvusvahelisel tasandil, pääsevad konkursi korraldajate rahastusel osalema Cannes Lionsi rahvusvaheliste loovideede konkursil. Auhinnasaajad kuulutatakse välja „Kuldmuna 2012“ gaalal, mis toimub 17. mail Pärnu Kontserdimajas.
„Kuldmuna 2012“ gaala toimub tänavu koostöös Pärnu Turunduskonverentsiga (17.–18. mai). „See tähendab, et aasta kaks kaalukamat turundusvaldkonna ettevõtmist toovad Pärnusse kokku maailma turunduse olulisemad uued mõtted, parimad Eesti kommunikatsiooni- ja turunduslahendused ning loomulikult parima networking’u võimaluse Eestis,“ tõdes Iida.