Kliendikogemuse kaardistamine

11. mai, 2011

Disainerid on oma oskusi juba pikka aega lihvinud toodete kasutusmugavuse ja arusaadavuse parandamisel. Selgub, et samasuguseid tööriistu saab edukalt kasutada ka teenuste läbimõtlemisel.
Lisainfot konverentsi kohta saab Andres Viia’lt tel  641 1760,  andres@eti.ee

 

Kust saab klient info sinu teenuse kohta, mis viib ta ostuotsuseni, milliseid emotsioone saab ta esmakontaktil olenemata kanalist? Kas kõik teenuse etapid on tema jaoks selged ja arusaadavad?

Disainerid käivad läbi kõik kliendi kokkupuutepunktid  teenusega ja soovitavad, kuidas saaks seda paremini, mõistetavamalt, efektiivsemalt teha. Eesmärgiks on tulude kasv ja kulude alandamine asjakohasest teenusest, ehk siis teenusdisain aitab metoodiliselt lähenedes kujundada kõige asjakohasemat ja efektiivsemat teenust. Aeg, millal disain oli “salapärane suletud distsipliin” disainerite omanduses, on ammu läbi saanud. Jagades tööriistu ja rääkides avatumalt osapooltega saavutame paremini ka omavahelise mõistmise.