Eesti fotograafi Kaupo Kikkase pilt ilmus maailmakuulsa ajakirja esikaanel
Ajakirjas ilmusid Kaupo Kikkase Sugar Town fotonäituse jaoks tehtud pildid, mis olid viimati üleval Nokia kontserdimajas. Kunstniku kinnitusel sündisid fotod õnnestunud koostööna erinevate meigikunstnikega, kel olid modellide voolimisel vabad käed.
«Moefotolike portreede viimistluski sai Eestis ainulaadne – alumiiniumi ja akrüüli töötlusena tulid pildid sädelevad ning glamuursed,» ütles Kikkas.
Nikon Pro Magazine detsembri numbris on koos kahe pildiga esindatud Kikkasele lisaks kümnekonna fotograafi tööd. Näiteks Aston Martini autobrändi ning kaameratootja Hasselbladi majafotograaf Tim Wallace’i ning meediastaaride ihufotograaf Sam Parkeri. «Need mehed on minu jaoks pea ebajumalad, kelle tähelendu olen aastaid jälginud,» kirjeldas Kikkas.
Fotograafi sõnul kaasnes avaldamisega arvestatav honorar, kuid tunnustus on pigem vundament rahvusvaheliseks läbilöögiks ja juba on tulnud agentidelt ka esimesed päringud.
55 000 tellijaga ning viies keeles ilmuv ajakiri Nikon Pro Magazine on suunatud professionaalsetele fotograafidele. 50-leheküljeline ajakiri hõlmab ülevaadet uusimast tehnoloogiast, valitud fotograafide töid ning erialaseid artikleid.
Enne Nikon Pro Magazine kaanele jõudmist saavutas Kikkas maailma suurima fotograafide organisatsiooni WPPI 2009. aasta fotovõistlusel grupifoto kategoorias nii esimese, teise kui ka kolmanda koha.